Ahad, 21 Disember 2014

STUDY GROUP

Assalammualaikum, alhamdullilah dah abis mid test untuk semua subjek firts sem ni. Tapi final belum lagi, dah abis tu baru boleh betul-betul lega (hehe). Baru-baru ini aku dengan 3 orang member class buat study group untuk subjek makroekonomi. 
Sebenarnya kita orang tak rancang pon, tapi memandang class awal pagi hari tu dibatalkan (marketing) atas sebab-sebab tertentu, aku, Helmi, Zamri dan Shahir terus cari port study. Memandang ada masa terluang dengan test tengah hari tu nanti, kami dengan semangatnya study (aku yang paling fokus sebab tak sempat study kat rumah hahaha). Kadang-kadang kalau kita last minit study ni bagus jugak sebab lepas je baca buku terus masuk dewan jawab soalan and terus lulus (tak pasti lulus cemerlang ke tak).
Alhamdullilah apa yang kami study hari tu sedikit banyak membantu aku menjawab soalan dengan yakin dan betul. Sekarang kena prepare untuk final exam plak (hahaha letih aku). Walaumacamana pon, member aku yang 3 orang yang aku sebut tadi tu, aku ucapkan terima kasih sebab kalau kita tak buat study group hari tu aku tak pasti boleh  jawab test hari tu. Aku harap lepas ni kita buat lagi study group dan aku doakan semoga untuk final nanti kita boleh buat yang terbaik. Amin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan