Sabtu, 3 Januari 2015

AKU, KERETA DAN........



Sebelum ni aku post pasal minat aku dengan moto kan? Kali ni aku nak cite pasal kereta pulak. Aku mula minat keta sejak abah aku bagi pandu keta dia. Masa tu tak silap aku umor 6 tahun (???). Korang mesti heran umor 6 tahun pandu keta kan? Abah aku letak atas riba dia la (hahaha)

macam nilah keta abah aku dulu


Kalu di ikutkan hati, mau je aku nak pakai kete BMW, Audi, GT-R....tapi apakan daya semua tu aku x mampu. So aku pakai MYVi SE je (2010). Okla pakai kete ni sebab jimat minyak dan enjin tahan lama.


Aku sebenarnya lebih sukakan keta lama dari keta baru. Tapi keta lama dari jepun je. Kalu keta baru dari Jepun yang aku minat semestinya HONDA CIVIC Type-R hahaha.
Honda FD2 Civic Type-R 2



keta yang "rare" di Malaysia - Toyota AE86 Trueno


Mitsubishi Galant Sigma - rare jugak keta ni


Tiada ulasan:

Catat Ulasan