Sabtu, 3 Januari 2015

MINATKU DENGAN 2 RODA



Assalammualaikum, aku nak cite sikit pasal hobi aku waktu muda2 dulu (sekarang pun muda lagi). Dulu abiz sekolah aku terus beli moto yang aku idamkan. Pa lagi lepas dapat moto makin jarang aku lekat kat rumah. Pantang dengar membe ajak kuar, terus hilang dari pandangan mak aku. Membebel la mak aku tu. Takut aku hilang pedoman kot hehehe.

aku & member rapat

Dulu selalu jugak aku dan kawan2 pegi makan angin beramai-ramai (konvoi) dengan naik moto masing2. Masa tu muda lagi, bajet pon kurang. So nak dengan moto lah kami menjelajah. Banyak tempat kami dah jajah, tapi yang paling kerap kami konvoi ke Teluk Batik. Memang bagi geng2 kami itulah tempat yang paling best untuk relax2.

digelar konvoi dari Utara

Sekarang aku dah tak join membe2 aku konvoi. Moto aku pulak tersadai kat kampung (angkara adik aku). Lagipun aku sekarang dah sibuk dengan keje n study. Kebanyakan kawan2 aku yang lain suma dah bawak haluan masing2 (kebanyakan dah kahwin). Tapi minat aku dengan kenderaan 2 roda ni takkan padam. Insyallah kalu da rezeki aku nak pakai superbike pulak (hehe pakai keta pon x abis lepas lagi).

beginilah rupa moto aku masa waktu mula beli dulu, sekarang dah buruk

last pic sebelum moto lingkup (posing by Aizat-cousin)

moto idaman - YAMAHA YZF R1 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan